Ballonartiest, cpProfessionWithFuture

Als ballonartiest steel jij de show op feestjes. Je maakt met gemak een hondje, lieveheersbeestje of SpongeBob van ballonnen. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe hobby of als entertainer werkt, met deze klassieke en geliefde act maak je iedereen blij!

Een ballonfiguur vouwen is mogelijk met verschillende technieken. Het resultaat ligt ook aan je manier van blazen en de maat van de ballon. Bovendien maakt het zeker uit hoe je het knoopje legt. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus wees voorzichtig! Met deze opleiding maak jij in een handomdraai de leukste ballonfiguren.

cpWouldYou
  • Dé entertainer worden op (kinder)feestjes en partijen?
  • Hulp van een ervaren ballonvouwer?
  • Leren hoe je in een handomdraai de mooiste ballonfiguren maakt?
Ballonvouwen
  • cpEducationTypeHobby
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €293
  • payInTerms
cpProgram Ballonvouwen
cpCourseContent
  • Materialen en benodigdheden
  • Opblazen en knopen van ballonnen
  • Basishandelingen
  • Kledij: hoedjes, vleugels, kostuums
  • Figuren met speciale ballonnen
  • Iets moeilijkere figuren
  • Ballondecoratie
  • Trucjes en weetjes als artiest
  • Wettelijke omkadering
  • Starten als zelfstandig ballonartiest
cpSkillsAndSkills
  • Starten als zelfstandig ballonartiest
  • Het leren opblazen en knopen van ballonnen
  • De basishandelingen leren voor een hondje
cpFutureOpportunities
  • Zelfstandig ballonartiest
  • Ballonartiest in loondienst
  • Hobbymatig ballonvouwen
cpTeachers Ballonvouwen

cpPracticalInfo

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee op je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

cpFinancialInfo

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 293.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Ballonvouwen
  • cpEducationTypeHobby
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €293
  • payInTerms

cpStartNewCarreer Ballonvouwen. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€90cpOnSubscribe
€56.61 partPayStep

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse Ballonvouwen

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

DE VOS, M.L.

Als freelance entertainer word ik regelmatig ingehuurd door winkelcentra of treed ik op op kinderfeestjes. Ik wilde mijn truukendoos extra uitbreiden en ben daarom deze opleiding gaan volgen. De klanten vinden het echt fantastisch!

VAN DOORN, K.

Super om een overzichtelijke cursus te studeren die verder gaat dan de basis! Ook de filmpjes die de docent op het platform plaatste, hielpen mij erg vooruit.

cpT3Name

cpT3Testimonial