Blogger, cpProfessionWithFuture

Bloggen is jouw grootste passie. Sterker nog: het liefst maak je er direct je werk van! Met deze opleiding laat jij je bloggersdroom in vervulling gaan.

Hoe begin je een blog? Waar moet het over gaan? En waar haal je inspiratie vandaan? Deze vragen komen ongetwijfeld in je op als je net begint. Het is jouw doel om een sterke blog te schrijven die smeekt om aangeklikt te worden. Tijdens deze opleiding krijg je praktische voorbeelden aangereikt die je verder helpen. Daarnaast leer je hoe je met een zakelijk artikel jouw organisatie in de spotlights zet.

Alles wat ik schrijf is waar, maar daarom geloof ik het nog niet.

Karel Jonckheere
  • Jouw creatieve geest los laten gaan in de digitale wereld?
  • Tikken, tikken en nog eens tikken?
  • Jouw schrijfkwaliteiten verder ontwikkelen?
  • Freelance blogger worden?
Bloggen
  • €363
cpProgram Bloggen
thuisstudie bloggen
  • Een introductie in bloggen en columns
  • Opzet van je blog
  • De inhoud van je blog
  • Goed en creatief schrijven
  • Optimalisatie van je teksten voor de vindbaarheid
  • Blogtips
  • Social media gebruiken voor je blog
  • Zakelijk bloggen: bloggen voor je organisatie
  • Bloggen en juridische aspecten
  • Creatief schrijven
  • Teksten optimaliseren (SEO)
  • Zakelijk en privé bloggen
thuisstudie bloggen
  • Tekstschrijver (freelance of in loondienst)
  • Bloggen voor je eigen site of bedrijf
  • Hobbymatig bloggen

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 363.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Bloggen
  • €363

cpStartNewCarreer Bloggen. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Bloggen

VAN DER BOOM, E.

Week na week krijgt mijn food en fashion blog meer views. Regelmatig vragen mensen mij dan ook om advies over wat ‘hip’ en ‘happening’ is. Ik heb deze cursus dan ook gevolgd om ook mijn blog trendy te houden en mijn volgers nog beter te kunnen helpen.

MOL, M.

Sinds ik deze cursus heb gevolgd, stijgt het aantal unieke bezoekers op mijn pagina elke maand. De docent gaf me feedback over mijn schrijfstijl, zodat deze geschikt werd voor webtekst. En dat loont duidelijk!