Dreamweaver expert, cpProfessionWithFuture

Lijkt het jou fantastisch om een website te kunnen bouwen? Een onweerstaanbare site maken die goed vindbaar is? Met deze thuisstudie Dreamweaver ga je leren bouwen en onderhouden.

Ken je nog geen HTML-taal? Geen probleem, dat heb je niet nodig. Je kan direct beginnen met het uitwerken van een ontwerp. Je gaat aan de slag met de lay-out en leert graphics bewerken.

Lijkt een baan met goede toekomstperspectieven in de creatieve sector jou wel iets? Veel bedrijven en ondernemers zitten te springen om webdesigners!

• Vernieuwende, strakke en dynamische websites kunnen maken
  • Graag creatief bezig met de computer en jezelf professioneel uitleven met prachtige en functionele websites
  • Alle tools van Dreamweaver (Adobe) kennen én kunnen gebruiken
  • Professioneel kunnen werken met CSS & FTP
  • Aan de slag als medewerker op een IT- of webdesignafdeling
Dreamweaver - Adobe
  • €363
cpProgram Dreamweaver - Adobe
  • Inleiding: het startscherm
  • Een ontwerp uitwerken
  • De lay out aanpassen
  • Aan de slag met de graphics
  • CSS & FTP
  • Graphics kunnen bewerken
  • Een ontwerp kunnen uitwerken
  • De lay-out kunnen aanpassen
  • Grafisch vormgever
  • Ontwerper
  • Zelfstandige in creatieve sector
cpTeachers Dreamweaver - Adobe

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 363.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Dreamweaver - Adobe
  • €363

cpStartNewCarreer Dreamweaver - Adobe. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Dreamweaver - Adobe

VINKEMA, R.

Binnen 1 week had ik mijn cursus ontvangen en kon ik starten! De begeleiding online verliep vlot!

EVERS, T.

Ervaren docent die precies weet waar je wat kan vinden zodat je snel verder kan!