Kattenverzorger, cpProfessionWithFuture

Mrauww! Ben jij helemaal verslaafd aan grappige kattenfilmpjes? Kun je geen genoeg krijgen van het eigenzinnige gedrag van die pluizige knuffelaars? Als echt kattenmens kom je met deze studie alles te weten over de kattenwereld.

Het leuke, grappige, slimme gedrag van katten charmeert veel katteneigenaren. Toch wordt hun gedrag niet altijd goed begrepen, met probleemgedrag tot gevolg. Je gaat leren met katten communiceren en begrijpt hoe een kat de wereld ziet, ruikt en proeft zodat problemen zoals stress voorkomen kunnen worden.

In wat voor huis woont een kat het liefst? En wat is hun favoriete eten? Hou je het allemaal lekker schoon? Dan zul je nog meer tevreden prr prr kattenvrienden maken.

• Weten hoe je je kat het best kunt verzorgen of professioneel met katten kunnen werken
  • Meer te weten komen over communicatie met katten
  • Weten hoe katten de wereld zien, horen, ruiken en proeven
  • Meer te weten komen over verschillende factoren die het gedrag van de kat beïnvloeden
  • Werken in een dierenpension of -asiel
Kattenverzorger
  • €335€268
cpProgram Kattenverzorger
Thuisstudie Kattenverzorger
  • De leefwereld van de kat
  • Je kat op een professionele manier verzorgen
  • Sociale houding van katten
  • Hoe katten de wereld zien, horen, ruiken en proeven
  • Verschillende soorten gedrag
  • Factoren die het gedrag van de kat beïnvloeden
  • Communicatie met katten
  • Kattenfluisteren
  • Omgaan met probleemgedrag
Thuisstudie Kattenverzorger
  • Verzorgen en verwennen kun je als de beste
  • Je begrijpt kattengedrag
  • Inzicht in de leefwereld van een kat
  • Je weet om te gaan met probleemgedrag
Thuisstudie Kattenverzorger
  • Je eigen kattenfamilie goed verzorgen
  • Werken in een pension of asiel
  • Catsitter/ kattenoppas aan huis

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 335.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Kattenverzorger
  • €335€268

cpStartNewCarreer Kattenverzorger. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Kattenverzorger

takeCourseAsPart

cpAllroundModalIntroText

cpAllroundHomeModalBody

cpExemptionDiscount
cpAllroundUSP1
cpAllroundUSP2
cpAllroundUSP3
Dierenzorg - Allround

• Diploma
  • cpHomeCourseType
  • €2011.10 insteadOfAbbr €2366
cpMoreInfoButton

cpProgram Dierenzorg - Allround

Lijkt het jou fantastisch om elke dag met dieren te werken?

Of je nu dierenartsassistent of hondentrainer wilt worden, je wil dierengedrag leren begrijpen en een echte expert worden op allerlei gebieden van de dierzorg. Met dit uitgebreide allround studietraject krijg je stap voor stap uitgelegd hoe je erachter komt wat er écht in een dier omgaat.

Wat bedoelt een paard als hij met zijn oren beweegt? Wat kunnen oorzaken zijn van een hond met gedragsproblemen? Iedereen wil toch eindelijk de lichaamstaal van een kat leren begrijpen? Dieren communiceren op een prachtige wijze met mensen en jij gaat leren verstaan wat ze zeggen. Met die kennis verzorg, train en help je dieren.

savingsOnAllround

KUIJPERS, A.D.

De opleidingsconsulent maakte er mij op attent dat ik ook een vrijblijvende stage kon lopen. Dat vond ik wel een leuk idee. Het kattenpension bij ons in de buurt vond dat ook. Ik heb er een maand stage gelopen en superveel bijgeleerd.

DEKKER, M.L.

Ik heb thuis vier katten en dat zijn mijn schatjes. Het zijn net kinderen voor me. Daarom wil ik ze ook zo goed mogelijk verzorgen. Gelukkig kon ik steeds terecht bij mijn docent met mijn specifieke vragen.