Specialist klantcommunicatie, cpProfessionWithFuture

Hoe ga je om met klanten? Een vraag die vele antwoorden heeft. Want elke klant is anders. De manier waarop je met hen communiceert, is beslissend voor een succesvolle samenwerking of verkoop. Dankzij deze praktijkgerichte cursus leer je verschillende manieren waarop jij met klanten omgaat.

Samen met een topdocent doorloop je alle stappen van een succesvolle interactie. Zowel de communicatie via de telefoon als face to face. Je ontdekt hoe je met klachten omgaat, empathie opbrengt en alle andere do’s and don’ts. Zo bevorder je niet alleen de relatie met de klant, maar ook het imago van je bedrijf. Want goede communicatie en klantgerichtheid blijven de musts voor elke onderneming!

Schrijf je nu in voor deze spraakmakende cursus!

cpWouldYou
  • Weten hoe je perfect communiceert met klanten via telefoon of face to face
  • In staat zijn om klachten professioneel af te handelen en steeds empathie te tonen
  • Weten hoe je de specifieke behoeftes van klanten herkent
  • Werken op de afdeling klantenservice binnen een bedrijf
  • Werken in de PR
Klantgericht Communiceren
  • cpEducationTypeProfessional
  • NHBO Klassikaal
  • cpCourseTypeGroup
  • 1 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 8 cpHoursPerClass
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix certificaat
  • €282
  • payInTerms
cpProgram Klantgericht Communiceren
Klantgericht communiceren avondschool
cpCourseContent
  • Hoe gedraag je jezelf naar klanten toe
  • Welke verschillende types klanten zijn er
  • Doelstellingen maken voor klanten en deze realiseren
  • Hoe ga je om met lastige vragen of moeilijke situaties
  • Overtuigen zonder te manipuleren
  • Gesprekstechnieken voor een succesvol klantengesprek
  • Vaardigheden om klantgerichter te handelen
  • Win-winsituaties creëren voor jezelf en je klanten
  • Nee zeggen zonder klanten te verliezen
  • Correcte service verlenen zonder grenzen van het bedrijf te overschrijden
Volwassenenonderwijs Klantgericht communiceren
cpSkillsAndSkills
  • Jij weet hoe je perfect communiceert met klanten via telefoon of face to face
  • Jij bent in staat om klachten professioneel af te handelen en steeds empathie te tonen
  • Jij gedraagt je als het uithangbord van je firma en gaat steeds voor klantgerichtheid
  • Jij weet hoe je de specifieke behoeftes van klanten herkent en kan deze ook gebruiken
Klantgericht communiceren volwassenenonderwijs
cpFutureOpportunities
  • Werken op de afdeling klantenservice binnen een bedrijf
  • Werken in de PR
  • Werken in de sales
  • Doorgroeien naar manager klantenservice

cpStartingDatesGroupCourse Klantgericht Communiceren

startdataEmpty

cpPracticalInfo

De opleiding Klantgericht Communiceren bestaat uit 1 les. Elke les duurt 8 uur en valt op dezelfde dag. In het overzicht met de startdata van de opleiding Klantgericht Communiceren vind je alle lesdagen terug.

cpClickHereForStartingDates

cpFinancialInfo

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 282.00 euro. Dit bedrag omvat het lesboek, de professionele begeleiding van de docent, de locatiehuur, het examen en jouw diploma.

Klantgericht Communiceren
  • cpEducationTypeProfessional
  • NHBO Klassikaal
  • cpCourseTypeGroup
  • 1 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 8 cpHoursPerClass
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix certificaat
  • €282
  • payInTerms

cpStartNewCarreer Klantgericht Communiceren. cpChooseQualityEducationWith NHBO Klassikaal.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€180cpOnSubscribe
€124.56 beforeFirstLesson

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse Klantgericht Communiceren

NHBO is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling in klassikale opleidingen en cursussen. We zijn als onderdeel van een internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

appDownloadTitle
cpGroupUSP1
cpGroupUSP2
cpGroupUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

cpT1Name
cpT1Name

cpT1Testimonial

cpT2Name
cpT2Name

cpT2Testimonial

cpT3Name
cpT3Name

cpT3Testimonial

cpLiTestimonials

fCompareCourses

fCompareMax3Courses

-
0