Lingerie-ontwerper, cpProfessionWithFuture

Goede lingerie is het begin van een geslaagde outfit. Die perfect zittende beha laat je outfit extra goed uit de verf komen, maar ook het dragen van fijn ondergoed geeft een boost aan je zelfvertrouwen.

In deze opleiding tot Lingerieontwerper leer je alles over de verschillende boezems en beha’s, maar eerst leer je de nodige materialen, stoffen en naaldsoorten kennen. De eerste keer dat je een naaimachine aanraakt? Geen probleem, we beginnen met de basis.

Beha’s, slips, negligés, korsetten, zwemkleding en zelfs herenondergoed: het komt in deze opleiding allemaal aan bod. Jij gaat straks meteen aan de slag in een kledingwinkel, lingerieboetiek of als zelfstandig lingerieontwerper!

Mode gaat over het creëren van een verhaal, een identiteit, en een visie voor de toekomst.

Anna Wintour
cpWouldYou
  • De mooiste lingerie leren ontwerpen en verkopen?
  • Alles leren over de geschiedenis van de lingerie, slips, korsetten, beha’s, negligés, onderjurken en badkleding?
  • Jouw designertalent ontplooien of verder ontwikkelen?
  • Verschillende soorten lingerie kunnen ontwerpen, van slipjes of strings tot zwem- of nachtkleding?
  • Op je eigen tempo studeren, waar en wanneer je maar wilt?
Lingerie Ontwerper
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €335
  • payInTerms
cpProgram Lingerie Ontwerper
cpCourseContent
  • Technologische ontwikkelingen
  • Stofsoorten
  • Maten nemen
  • Benodigdheden
  • Geschiedenis van de lingerie
  • De slips
  • Van korset naar beha
  • De beha
  • Patroontekenen
  • Beha: hemd, jurk, body en zwemkledij
  • Herenondergoed
  • Negligés, onderjurken en badkledij
  • Carrièremogelijkheden
cpSkillsAndSkills
  • Maten nemen
  • Patroontekenen
  • Het ontwerpen van lingerie, negligés, onderjurken en badkledij
cpFutureOpportunities
  • Zelfstandig lingerie-ontwerper
  • Patroontekenaar
  • Ontwerper van badkleding
  • Lingerie-ontwerper in loondienst
cpTeachers Lingerie Ontwerper

cpPracticalInfo

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee op je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

cpFinancialInfo

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 335.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Lingerie Ontwerper
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €335
  • payInTerms

cpStartNewCarreer Lingerie Ontwerper. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€90cpOnSubscribe
€67.95 partPayStep

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse Lingerie Ontwerper

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

Claire

De docent gaf me alle ondersteuning die ik nodig had. Omdat zij zelf in de praktijk heeft gewerkt, wist ze veel over het werkveld en door haar kennis en netwerk heb ik snel een leuke baan gevonden.

Kees

Ik heb deze cursus met enorm veel plezier gevolgd. Het lesmateriaal was helemaal up-to-date en door de vele praktijkvoorbeelden en foto's had ik alles snel onder de knie. Zou het aan iedereen aanraden!

VOS, F.R.

Uitgebreide cursus met brede toelichting van de docent.

cpLiTestimonials

fCompareCourses