Pianist, cpProfessionWithFuture

Op een erg aangename en snelle manier leer je het instrument te bespelen. Je start bij het begin en leert eerst met de linker- en de rechterhand afzonderlijk te spelen. Daarna speel je deuntjes met beide handen. Alle vingerzettingen, ritmes en maatsoorten krijg je perfect onder de knie! Spelenderwijs maak je je verschillende muziekstukken in diverse stijlen eigen, zoals pop, klassiek of jazz. Bovendien bevat deze thuiscursus vele oefeningen; je start met eenvoudige melodieën, populaire songs en eindigt met klassieke stukken van Bach en Mozart. Zo oefen je jouw vingers, handen, polsen en armen, en neem je de correcte speelhouding aan. Uniek aan onze leermethode is dat je al jouw prestaties opneemt en aan jouw docent laat horen. Zij geeft je dan de nodige aanwijzingen en feedback, zodat je razendsnel vorderingen maakt! Kortom, aan het einde van deze thuisstudie Piano spelen haal je de beste resultaten en kun je moeiteloos alle stijlen aan!

cpWouldYou
  • Jouw muzikale talent verder ontplooien
  • Dolgraag piano leren spelen
  • Wel pianolessen, maar heb je te weinig tijd om deze te volgen bij een muziekschool
  • Talloze liedjes kunnen naspelen en zelfs je eigen muziek componeren
  • Een professionele toekomst als pianist
Pianist
  • cpEducationTypeHobby
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 6-9 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €223
  • payInTerms
cpProgram Pianist
Pianist online cursus
cpCourseContent
  • Piano leren spelen
  • Een correcte houding aannemen aan de piano
  • De handhouding en nummering van de vingers
  • Populaire nummers leren spelen
  • De grote klassiekers leren spelen
  • Noten en het ritme leren lezen
  • Toonladders, dynamische tekens en intervallen
  • De verschillende akkoorden
  • Bekende pianisten en componisten
  • Verschillende soorten piano’s
  • Je toekomstmogelijkheden als pianist
Pianist thuisopleiding
cpSkillsAndSkills
  • Piano leren spelen
  • Een correcte houding aannemen aan de piano
  • Populaire nummers leren spelen
  • De grote klassiekers leren spelen
  • Noten en het ritme leren lezen
Pianist thuisopleiding
cpFutureOpportunities
  • Pianist
  • Spelen in een muziekgezelschap
  • Optreden als soloartiest

cpPracticalInfo

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee op je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

cpFinancialInfo

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 223.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Pianist
  • cpEducationTypeHobby
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 6-9 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €223
  • payInTerms

cpStartNewCarreer Pianist. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€131.80cpOnSubscribe
€27.26 partPayStep

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse Pianist

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

SMEETS, V.

Als beginnend cabaratier wilde ik ook liedjes gaan componeren en zingen tijdens voorstellingen. Ik speelde al gitaar maar wou nog een een extra instrument kunnen bespelen. Deze cursus vormde de perfecte oplossing.

JACOBSEN, T.

Mijn liefde voor muziek werd nog meer aangewakkerd door het aanstekelijke enthousiasme van mijn docent!

cpT3Name

cpT3Testimonial