Sprookjes & Fabels Schrijven, dat is jouw droom

Verslindt jij sprookjes, fabels en andere fantastische verhalen als zoete koek? Heb je zelf magische ideeën die je op papier wil zetten? Schrijf je dan in voor de cursus Sprookjes & Fabels schrijven en volg in de voetstappen van de gebroeders Grimm. Je leert over de geschiedenis van sprookjes, de opbouw van het verhaal, de vertelprespectieven, de personages, symboliek en nog veel meer!

Tijdens deze cursus leer je kortom alles wat je moet weten: van de 'er was eens' tot de 'ze leefden nog lang en gelukkig' en alles er tussenin! Het enige wat je nodig hebt is een hoofd vol fantasie en creatieve ideeën. In de sprookjeswereld is alles mogelijk; maak van je hoofdpersonage een everzwijn en de slechterik een poedel of een vliegende olifant, want sprekende dieren zijn de norm.

Dankzij ons digitaal leerplatform heb je meteen je cursus ter beschikking en stel je eenvoudig vragen aan je docent. Open je cursus op elk device en begin aan je studie waar en wanneer je wilt.

• Je schrijfvaardigheden verbeteren?
  • Jouw fantasie en schrijftalent gebruiken om duizenden lezers te entertainen?
  • Jouw eigen magische personages en boeiende verhaallijnen uitwerken?
  • Thuis op eigen tempo studeren, met online begeleiding door een ervaren sprookjesschrijver?
  • Doelgericht leren schrijven voor verschillende doelgroepen?
Sprookjes & Fabels Schrijven
  • €335€251.25
cpProgram Sprookjes & Fabels Schrijven
Sprookjes & Fabels Schrijven online cursus
  • Dieren in verhalen
  • Geschiedenis van sprookjes en fabels
  • Stereotypen
  • Symboliek in sprookjes
  • Je verhaal kaderen
  • Inspiratie
  • Schrijven voor je doelgroep
  • Personages
  • Vertelperspectief
  • De vorm van het verhaal
  • Dierengedichten
  • Promotie van je verhalen
Studeren Sprookjes & Fabels Schrijven
  • Een sprookje of fabel volledig zelf uitwerken
  • Het juiste doelpubliek weten aan te spreken
  • Interessante en nieuwe personages ontwikkelen
  • Schrijven vanuit meerdere perspectieven en in verschillende stijlen
Sprookjes & Fabels Schrijven studeren
  • Schrijver van (kinder)boeken
  • Illustrator
  • Medewerker bij een uitgeverij
  • Medewerker bij een openbare bibliotheek
  • Schrijver bij een tijdschrift voor kinderen
cpTeachers Sprookjes & Fabels Schrijven

Na je inschrijving ga je direct aan de slag! De digitale cursus staat meteen op jouw profielpagina. De papieren versie gaat onmiddellijk op de post en deze ontvang je snel thuis. Dankzij de flexibiliteit van een thuisstudie studeer je waar en wanneer je wil. Je krijgt een jaar lang begeleiding van een gepassioneerd topdocent via een online platform, dus je staat er niet alleen voor! Wanneer je slaagt voor jouw opleiding, versturen wij jou het diploma.

Je betaalt voor je opleiding Sprookjes & Fabels Schrijven maar 335.00 euro. Hiervoor krijg je het geïllustreerde cursusboek, de professionele begeleiding van je docent gedurende één jaar, toegang tot het online studentenplatform én de mogelijkheid om binnen een termijn van vijf jaar gratis examen af te leggen! Alles voor een ideale start!
Sprookjes & Fabels Schrijven
  • €335€251.25

cpStartNewCarreer Sprookjes & Fabels Schrijven. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Sprookjes & Fabels Schrijven