Taartenbakker, cpProfessionWithFuture

Taarten bakken is een kunst! Het vraagt een delicaat samenspel tussen allerlei ingrediënten, minutieuze bakrichtlijnen en een aantrekkelijke decoratie. Heb jij een passie voor taarten bakken? Met deze thuiscursus ontdek je hoe je de meest originele en overheerlijke creaties uit je mouw tovert!
De opleiding biedt je een schat aan informatie om jouw taart altijd en overal in het middelpunt van de belangstelling te zetten. Van huwelijkstaarten tot ganaches en red velvets, alles komt aan bod.
Elke banketbakker weet dat een goede taart verkoopt als zoete broodjes. Word zelf professioneel taartenmaker! Ook als hobbykok is deze cursus een must. Verras vrienden en familie met lekkere zelfgemaakte taartjes!

Het leven is als een taart; soms zoet, soms bitter, maar altijd de moeite waard om van te genieten.

onbekend
  • taarten leren bakken als een echte patissier
  • van je passie voor bakken een volwaardige job maken
  • klanten, vrienden en familieleden verrassen met de lekkerste gebakjes en cakejes
  • comfortabel thuis, in je eigen keuken, experimenteren met allerlei receptjes
  • genieten van online begeleiding door een echte topbakker
Taarten Maken
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • €319
cpProgram Taarten Maken
Taarten Maken afstandsonderwijs
  • Het materiaal en de apparatuur
  • Alle ingrediënten van een heerlijke taart
  • Smaken en kleuren
  • Alle taartsoorten en een immense waaier aan recepten
  • Taartfrostings
  • Cakedesigns en taartversieringen
  • Starten als zelfstandig Taartmaker
Taarten Maken school
  • Taarten bakken én prachtig decoreren
  • Chocolade temperen kent geen geheimen meer voor je
  • Met verstand van zaken verschillende smaken en kleuren in je taart verwerken
  • Marsepein, suikerpasta en andere frostings maken? Jij kent er alles van!
Taarten Maken diploma
  • Medewerker in een bakkerij of patisserie
  • Zelfstandig taartenbakker of patissier
cpTeachers Taarten Maken

Na je inschrijving kan je meteen aan de slag. De digitale cursus staat binnen 1 minuut op jouw profielpagina en op het online leerplatform. De papieren versie gaat onmiddellijk op de post en ligt snel bij jou in de brievenbus. Je studeert waar en wanneer je wil. Dat is absolute flexibiliteit! Een gepassioneerd topbakker met jaren ervaring in de patisserie begeleidt jou online. Je staat er dus nooit alleen voor! Wanneer je slaagt voor jouw opleiding, versturen wij jou het diploma.

Je betaalt voor je opleiding Taarten Maken maar 319.00 euro. Hiervoor krijg je een uitgebreid cursusboek met ontelbare recepten en ideetjes, een jaar lang professionele begeleiding van een befaamd topbakker, levenslange toegang tot ons online studentenplatform én de mogelijkheid om binnen een periode van vijf jaar gratis examen af te leggen! Zo geniet je van een volledige ondersteuning tijdens je studie!

Taarten Maken
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • €319

cpStartNewCarreer Taarten Maken. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Taarten Maken

Het Centrum Voor Afstandsonderwijs is de belangrijkste opleidingsverstrekker van opleidingen in afstandsonderwijs in Vlaanderen. Door de jarenlange ervaring heeft de school een groot en gebalanceerd opleidingsaanbod uitgebouwd met relevante opleidingen voor de arbeidsmarkt. Kiezen voor het Centrum Voor Afstandsonderwijs is kiezen voor flexibel studeren waarbij je toch persoonlijk begeleid wordt door gemotiveerde en professionele docenten.

SHANA

Van de (fijne) docent heb ik heel wat tips gekregen bij het zoeken van een job. Nu werk ik achter de schermen in een bakkerij. Ik werk taarten af en verzin ook nieuwe creaties. Er zijn zoveel mogelijkheden! Het blijft me verbazen.

PATRICIA M.

Ik heb deze cursus cadeau gekregen van een vriendin voor mijn verjaardag. Echt een leuk idee. De wortelcake was zeer lekker!

BART G.

Dit is een zeer informatieve cursus. Professioneel en goed uitgelegd.