Faalangstreductietrainer, cpProfessionWithFuture

In een prestatiemaatschappij als de onze ligt faalangst al snel op de loer. Wat als iedereen om je heen een succesvol leven lijkt te leiden en jij maar achterblijft? Wat als het jou nooit lukt om iets te bereiken?
Of het nu gaat over studies, banen of sociale relaties: bijna iedereen heeft weleens angst om te falen. Die onzekerheid maakt ons menselijk. Toch kan deze angst soms de overhand nemen en zorgen voor een verlammend gevoel. In dat geval kan een Faalangsttrainer hulp bieden.
Als Trainer Faalangst en Weerbaarheid voer je gesprekken met mensen en geef je bijvoorbeeld ontspanningsoefeningen en weerbaarheidstraining. Zo help je mensen langzaamaan het vertrouwen in zichzelf terugvinden. Wil jij degene zijn die mensen weerbaar en sterk maakt? Schrijf je dan nu in voor deze thuisstudie!
  • Leren omgaan met faalangst of anderen helpen in het proces
  • De techniek beheersen van G-denken: van een niet-helpende gedachte naar een helpende gedachte
  • Doeltreffende ontspanningsoefeningen en weerbaarheidstraining kunnen toepassen
  • Meer weten over het omgaan met faalangst voor ouders en leerkrachten
  • Een carrière als freelance coach voor omgaan met faalangst voor ouders en leerkrachten
Trainer Faalangst-Weerbaarheid
  • Faalangstreductietrainingen geven
  • Werken als trainer
thuisstudie faalangst weerbaarheid
  • Zelfstandig trainer faalangstreductie en weerbaarheid
  • Trainer in loondienst
  • Kennis toepassen op je eigen leven of omgeving
cpTeachers Trainer Faalangst-Weerbaarheid

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 349.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Trainer Faalangst-Weerbaarheid
  • €349€261.75

cpStartNewCarreer Trainer Faalangst-Weerbaarheid. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Trainer Faalangst-Weerbaarheid

Sylvia

Top; In eigen tempo naast mijn werk goed te doen.

G.Celik

Het boek is goed opgebouwd met theorie ondersteund met praktijkvoorbeelden. Werkte heel prettig... Bedankt hiervoor

HERMANS, C.

Ik heb deze cursus gevolgd omdat ik zelf kampte met flinke faalangst, maar er door coaching van ben bevrijd. Nu help ik anderen om van deze angst af te komen; wat heerlijk om te doen!