teacherLabel

Anne Marie Van Bilsen

4.3/5

Anne Marie van Bilsen is sinds april 2003 holistisch kindertherapeut en oprichter van Praktijk de Regenboog. Ze is bovendien lid van de Vereniging Integrale Vitaliteitkunde (VIV) en daarmee gehouden aan de VIV-praktijkcode en ethische code. Vanuit haar praktijk begeleidt ze kinderen en ouders op hun pad naar een evenwichtig leven.
“Dagelijks ontmoet ik in mijn praktijk kinderen en ouders met de meest uiteenlopende klachten. Keer op keer word ik uitgedaagd om mee te denken met een gezin”, glundert ze. Al deze kennis en ervaring als gezins- en kindercoach geeft ze maar wat graag door aan onze studenten.

De interesse in deze materie en de holistisch benadering komt voort vanuit haar eigen ervaringen. Zij heeft met een van haar zonen ondervonden dat het medische circuit alleen, geen oplossing bood voor zijn toenmalige problemen. Op zoek naar een antwoord op haar vragen verdiepte zij zich in het onderwerp ‘gevoelige kinderen’. De resultaten van die zoektocht beschreef zij in het boek “Gevoelige kinderen, wat kun je voor ze doen”. Het traject wat ouders doorlopen is veranderd. Kinderen reageren sterk op hun ouders en als je als ouders stappen maakt, beweegt je kind met je mee. Door met de kinderen en de ouders te werken, door middel van coaching, cursussen en workshops, creëert Anne Marie een blijvende verandering en geeft zij je handvatten en kennis dat effect heeft op het hele gezin.

teacherGivesCourse Kindercoaching.

Anne Marie Van Bilsen givesCourses

Kindercoaching

Praktijkgerichte opleiding die je kan combineren met je baan, gezin en hobby's.

Recentblogs

Deze beroepen scoren het best op Tinder

In tegenstelling tot wat veel mensen denken, kijken singles op Tinder niet alleen naar knappe koppen of strakke lichamen. Maar wat zoeken ze dan wel?

moreInfo

Word geen bedrijfsdinosaurus: blijf leren

Door de digitalisering veranderen banen tegenwoordig iedere vijf jaar. Een geweldige manier om de vernieuwingen voor te zijn, is door jezelf constant te blijven bijscholen.

moreInfo