Cupcake bakker, cpProfessionWithFuture

Cupcakes hebben de wereld veroverd. Het miniatuurtaartje leent zich voor vele vormen waar je je creativiteit op mag loslaten en kunt knutselen tot verrukkelijke kunstwerkjes.

Welke ingrediënten heb je nodig om een perfecte cupcake te bakken? En wat is het recept om ze vervolgens succesvol te verkopen? Je krijgt baktechnieken aangereikt en broodnodige kennis over ingrediënten. Maak een onweerstaanbare cupcake en denk ook aan de bewuste cupcake eter. Je leert over de maak van speltcupcakes en vegan cupcakes.

Proef je de zoetigheid al? De knisperende topping, het luchtige gebak , meest fantastische choco en mierzoete binnenste. Jij wordt blij van sweet. Start lekker met bakken!

Wat maakt het leven zo zoet? Cupcakes om te eten en iemand om van te houden.

Marie Williams Johnstone
  • De lekkerste en mooiste cupcakes kunnen bakken
  • Een variatie aan heerlijke cupcakes kunnen maken
  • Werken in een bakkerij
  • Voor jezelf beginnen als freelance bakker
  • Hobbymatig de lekkerste cupcakes kunnen bakken
Cupcakes Bakken
  • €335€268
cpProgram Cupcakes Bakken
  • Inleiding over cupcakes
  • Het materiaal en de apparatuur
  • Suiker en zoetstof
  • De vetstoffen
  • Bloem, bakmeel, meel
  • Eieren
  • Chocolade
  • Smaak en kleur
  • De cakes
  • De topping
  • Marsepein en suikerpasta
  • De decoratie
  • De hygiëne
  • Starten als zelfstandige
  • De lekkerste en mooiste cupcakes kunnen bakken
  • Alles kunnen uitleggen over de ingrediënten
  • Voor jezelf kunnen beginnen
Thuisstudie Cupcakes bakken
  • Hobbymatig de lekkerste cupcakes bakken
  • Werken in een bakkerij
  • Voor jezelf beginnen
cpTeachers Cupcakes Bakken

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 335.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Cupcakes Bakken
  • €335€268

cpStartNewCarreer Cupcakes Bakken. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Cupcakes Bakken

DE VOS, M.L.

Elke cupcake is opnieuw een klein kunstwerk. Eigenlijk zijn ze te mooi om op te eten maar tegelijk zijn ze veel te lekker! De complimenten over mijn bakwerk neem ik er graag bij…

HOFMAN, W.

Een cupcake kan echt een kunstwerkje zijn. Ik bak graag in mijn vrije tijd, maar het werken met suikerpasta ging me niet zo goed af. In deze cursus verbeterde ik mezelf niet alleen op decoratief vlak, maar leerde ik gaandeweg ook meer experimenteren met mijn baksels. En het resultaat mag er zeker zijn!