Beginner noors, cpProfessionWithFuture

Ben je ook verknocht aan de zangerige klanken van de Noorse taal? De adembenemende fjorden? Heb je net als vele andere Nederlanders emigratieplannen? Of gewoon een fascinatie voor Scandinavië? Met deze thuisstudie Noors komen je dromen dichterbij.

In Noorwegen zijn er twee schrijftalen, Bokmål en Nynorsk, waarvan Bokmål het meest gangbaar is. Dus die ga je leren. Als je Noors aandachtig leest kun je er met een beetje fantasie wel iets van maken. Een praatje maken? Iets bestellen in een restaurant? Je gaat aan de slag om de melodieuze tongval onder de knie te krijgen.

Noorwegen scoort altijd hoog in het lijstje van meest gelukkige inwoners. Daar word je toch vrolijk van! Bovendien heb je met Noors in the pocket een open deur naar verwante talen, zoals het Deens en Zweeds. Schrijf je in!

• De Noorse taal beheersen, zodat jij kan communiceren met Noren
  • Jezelf communicatief redden in alledaagse situaties in het Noors
  • Jouw cv een extraatje te geven door de Noorse taal toe te voegen aan jouw talenlijstje
  • Op je eigen tempo studeren, waar en wanneer je zelf wilt
  • Helemaal klaar zijn voor je trip naar Noorwegen
Noors voor Beginners
  • €419€335.20
cpProgram Noors voor Beginners
Thuisstudie Noors voor beginners
  • De klankleer en het alfabet
  • Woordenschat en grammatica
  • Teksten schrijven en dialogen voeren
  • Jezelf voorstellen
  • Boodschappen doen en in een winkel naar iets vragen
  • Bestellen in een restaurant en een kamer reserveren
  • Jezelf aan iemand voorstellen
  • Boodschappen doen in een winkel en om hulp vragen
  • In een restaurant een bestelling plaatsen
  • Een kamer boeken in een hotel
  • Alledaagjes praatjes maken
  • Gemakkelijke teksten lezen en schrijven
Thuisstudie Noors voor beginners
  • Kennis toepassen in je huidige baan
  • Werken in het toerisme of de horeca
cpTeachers Noors voor Beginners

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 419.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap en praktijkgerichte oefeningen, een jaar lang toegang tot de eCampus met online begeleiding van jouw docent, en vier uur extra begeleiding via Skype. Het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma zijn ook bij het lesgeld inbegrepen.

Noors voor Beginners
  • €419€335.20

cpStartNewCarreer Noors voor Beginners. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Noors voor Beginners

VAN WIJK, B.

Niet alleen telefonisch maar ook per e-mail kreeg ik steeds snel en vriendelijk antwoord. Goed bezig Ondernemersschool!

VAN LEEUWEN, D.

Cursus met aandacht voor cultuur en levensgewoonten, en intensieve begeleiding van de docente.