Mediatrainer, cpProfessionWithFuture

Wil je ontdekken hoe de media werken en hoe je in deze wereld aan de slag gaat? Met een boeiende thuiscursus Mediatraining ontdek je alle kennis over deze sector en school je jezelf om tot een media-expert.

Na duiding over de geschiedenis en verschillende verschijningsvormen krijg je een inleiding in de hedendaagse media die op meerdere vlakken een cruciale rol speelt: van politiek en economie tot onderwijs en zo veel meer. Niet enkel op nationaal vlak, maar evengoed op internationale schaal.

Met deze cursus ontwikkel je een uitgebreid inzicht over de werking van de mediawereld, hoe je hier met een kritische blik naar kijkt en naar je hand zet. Schrijf je nu in! Ook voor wie professioneel met media werkt, is dit een interessante cursus.

cpWouldYou
  • Up-to-date blijven met de nieuwste trends en ontwikkeling in het medialandschap
  • Weten hoe je inspeelt op de media en hun valkuilen vermijdt
  • Weten hoe je van een mediaoptreden een succes maakt
  • Een nieuwe toekomst als media- of communicatiecoach
  • Comfortabel van thuis uit studeren onder begeleiding van een echte media-expert
Mediatraining
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €266
cpProgram Mediatraining
Mediatraining online cursus
cpCourseContent
  • Geschiedenis en evolutie van de media
  • Verschillende soorten communicatiemedia
  • Ethiek in de journalistiek
  • Belangrijke actuale thema's in de media
  • Wettelijke kaders binnen de media
  • Mediabeleid en strategie
  • Sterktes en zwaktes van adverteren in de media
  • De toekomst van media
  • Aanbevolen literatuur en websites
Studeren Mediatraining
cpSkillsAndSkills
  • Je hebt een grondige kennis over de mediawereld
  • Je gaat kritisch om met de verschillende vormen van media
  • Je kent de belangrijkste regelgeving qua mediabeleid
  • Je weet hoe je media in jouw voordeel laat werken
  • Je kent ook de zwaktes van de media en hoe deze te omzijlen
Mediatraining studeren
cpFutureOpportunities
  • Mediatrainer bij een organisatie
  • Zelfstandig mediacoach
  • Geef workshops rond mediawijsheid en medialogica

cpPracticalInfo

Na bevestiging van je betaling is de digitale versie van jouw cursus meteen beschikbaar op je studentenpagina. De papieren versie gaat onmiddellijk op de post en ontvang je zo snel mogelijk thuisgestuurd. Zo kan je meteen beginnen met studeren en ontdek je via de verschillende hoofdstukken alle kennis over boeiende mediawereld. Van alle verschijningsvormen, regelgeving en ethische codes tot de sterktes en zwaktes van deze sector. Dankzij de flexibiliteit van een thuisstudie studeer je waar en wanneer je wilt. Je krijgt een jaar lang begeleiding van een docent via een online platform, dus je staat er niet alleen voor! Wanneer je slaagt voor jouw opleiding, versturen wij jou het diploma.

cpFinancialInfo

Je betaalt voor je opleiding Mediatraining maar 266.00 euro. Hiervoor krijg je het uitgebreide cursusboek vol praktische voorbeelden, één jaar online begeleiding van je docent, levenslange toegang tot het online studentenplatform van de school én de mogelijkheid om binnen een termijn van vijf jaar gratis examen af te leggen! Alles voor een ideale start!

Mediatraining
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €266

cpStartNewCarreer Mediatraining. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Mediatraining

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

VAN DER VOORT, S.

Ik vond de cursus compleet, helder en vooral erg leuk om te volgen. Het is een zeer nuttige cursus voor mij, omdat ik vaak verschillende media te woord sta.

LEPELAAR, C.

Mijn docent reageert binnen een dag uitgebreid op mijn vragen. Zo kan ik lekker de vaart erin houden. Over twee weken ga ik al mijn examen maken. Erg fijn dat dit gewoon kan wanneer het mij uitkomt.

cpT3Name

cpT3Testimonial