Taartenbakker, cpProfessionWithFuture

Er gaat toch niets boven de geur van vers gebakken appeltaart? De smaak van een frisse citroen cheesecake? Of de textuur van een smeuïge cupcake met de perfecte, romige frosting?

Er zijn maar weinig mensen op deze wereld die níet gelukkig worden van een verrukkelijk vers puntje taart. Tegenwoordig worden er dan ook eindeloos veel variaties gemaakt op de standaard recepten. Taarten maken is verheven tot kunst!

In deze thuisstudie laat je de pakjes en zakjes links liggen en leer je helemaal zelf de meest geweldige gebakjes maken. Van het beslag voor brosse biscuit tot het temperen van chocola en het decoreren van je taarten, alles komt in deze cursus aan bod. Taarten bakken wordt voor jou een piece of cake!

• De volgende beroemde bakheld worden
  • Net zo goed kunnen bakken als meesterbakkers als Robèrt van Beckhoven
  • De mooist gedecoreerde en lekkerste taarten kunnen maken
  • Alles te weten komen over alle verschillende taartsoorten en daarbij horende recepten
  • Een carrière als professioneel patissier
Taarten Maken
  • €335
cpProgram Taarten Maken
Thuisstudie Taarten Maken
  • Alle ingrediënten om een taart te bakken
  • Waarvoor zorgen de ingrediënten in het proces
  • Alle taartsoorten en een immense waaier aan recepten
  • Taart frostings
  • cakedesigns en taartversieringen
  • hygiëne en richtlijnen voor een verzorgde bakplaats
Thuisstudie Taarten Maken
  • Taarten bakken én prachtig decoreren
  • Chocolade temperen kent geen geheimen voor je
  • Met verstand van zaken smaken en kleuren in je taarten incorporeren
  • Marsepein, suikerpasta en andere frostings maken? Jij kent er alles van!
  • Taartenbakker
  • Bakker
  • Patissier
  • Medewerker in een bakkerij
cpTeachers Taarten Maken

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 335.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Taarten Maken
  • €335

cpStartNewCarreer Taarten Maken. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Taarten Maken

FLANG, J

Ik heb een eigen patisserie geopend en wilde meer weten over de ingrediënten en hoe deze te gebruiken. Bij deze cursus komt dat allemaal aanbod!

SLOEP. L

Een heerlijke bezigheid op zondag was altijd al taarten bakken. Dankzij deze cursus zet ik nu elke zondag een nieuwe taart op tafel. De cursus is creatief en praktijkgericht!