Hoe werken wij?

De Ondernemersschool wil elke gemotiveerde student op een snelle en praktische manier klaarstomen voor een toekomstig beroep. We focussen op twee belangrijke pijlers: kwaliteit en flexibiliteit. Zo zetten we uitsluitend in op kwalitatieve cursussen en docenten. Daarbij beslis jij zelf wanneer je met onze thuiscursussen begint en hoe je je tijd indeelt. Alles om jouw opleidingstraject zo aangenaam mogelijk te maken! Onze organisatie is meermaals bekroond met certificaten en erkenningen die bewijzen dat wij kwaliteitsbeheersing en -borging hoog in het vaandel hebben staan.

Kwalitatieve cursussen

Onze kwaliteitsvolle en praktijkgerichte cursussen worden zorgvuldig samengesteld en regelmatig geüpdatet aan de hand van de actuele ontwikkelingen binnen de relevante sector. Ze staan gerangschikt binnen specifieke thema's. Er is voor ieder wat wils!

Met het oog op efficiëntie blijven we daarbovenop investeren in nieuwe technologieën, zoals onze splinternieuwe online leeromgeving: eCampus. Via je persoonlijke studentenprofiel op dit platform kan je jouw eigen agenda raadplegen en nieuwe opleidingen ontdekken. Zo bieden we jou ook online een optimale leerervaring!

ALLE THEMA'S

Kwalitatieve docenten

Onze cursussen worden begeleid door meer dan 3100 actieve en professionele docenten met minimaal 3 jaar ervaring als zelfstandige in hoofdberoep of 5 jaar ervaring in bijberoep. Om de kwaliteit van onze opleidingen te waarborgen, verkiezen we mensen die bij ons gestudeerd hebben én met voortreffelijke cijfers zijn afgestudeerd.

De strenge selectieprocedure bestaat uit een kennismakingsgesprek van 2 uur, een testles van 1 uur en een derde selectieronde waarbij vakkennis en praktijkervaring door andere docenten wordt getoetst. Op die manier verzekeren we onze cursisten niet alleen van kwalitatief hoogstaande opleidingen, maar ook van bekwame docenten met een waaier aan relevante werkervaring!

ONZE DOCENTEN

Flexibele opleidingsmethode

Onze thuiscursussen zijn perfect voor wie graag individueel tewerk gaat. Je krijgt 5 jaar de tijd om je traject te voltooien en het eerste jaar geniet je persoonlijke begeleiding van een professionele docent!

THUISSTUDIES

Flexibele startdata

Om productiviteit te garanderen, zijn wij erg flexibel. Daarom kan je beginnen wanneer je wil. Zelfs vandaag! Schrijf je nu in voor jouw favoriete opleiding.

SCHRIJF JE NU IN