Troeven om voor ons te kiezen

Kiezen voor ons, is kiezen voor kwaliteitsvolle, praktijkgerichte cursussen aan de beste prijs. Daarbovenop hoort onze school bij de onderwijsinstellingen met de hoogste slagingskansen. Dat zijn alvast drie troeven waarmee wij ons onderscheiden.

Erkende kwaliteit

We zetten alles op alles om kwalitatief op topniveau te presteren. Onze inspanningen zijn meermaals bekroond door verschillende instanties.

Financiële voordelen

Naast unieke kortingen kan je permanent rekenen op vaste promoties. Zo kan je met opleidingscheques en loopbaanbegeleiding genieten van een aantrekkelijke prijsvermindering en hebben werkzoekenden altijd de mogelijkheid om een korting aan te vragen van € 50!

Hoge slagingskansen

De Ondernemersschool hoort bij de onderwijsinstellingen met de hoogste slagingskansen. Dat is enerzijds omdat je perfect voorbereid wordt op je examen en anderzijds omdat je gratis onbeperkt mag herkansen.