Coaching/Geluk en gezondheid

Geluk en gezondheid

Altijd al afgevraagd wat de sleutel tot een gelukkiger leven is? Deze cursussen bieden een antwoord op jouw wildste vragen. Als happinesscoach neem jij je eigen geluk in handen en deel je de geheimen tot een beter leven met al je klanten.

les van echte vakexperts

professionele cursussen

nuttige diploma's

enthousiaste docenten

alle geheimen van het vak

geen voorkennis vereist

de beste coachingstechnieken

les bij jou in de buurt

voor beginners én experts

mix van theorie en praktijk

allCoursesWithinSubtheme Geluk en gezondheid

Angstcoaching

Angstcoaching, help anderen van hun angst af

Groei uit tot Angstcoach en leer hoe je de oorzaak van angstgevoelens opspoort en aanpakt.

Boodschappencoach

Boodschappencoach, cpProfessionWithFuture

Praktijkgericht studeren, maar vanuit huis? Volg onze thuisstudie Boodschappencoach.

Gezondheidscoach - Allround

Gezondheidscoach - Allround, cpProfessionWithFuture

Een eigen onderneming beginnen als gezondheidscoach? Start nu de praktijkgerichte cursus

Happiness Coach

Happiness Coach, leer alles over het vergroten van (werk)geluk

Op je eigen tempo studeren en begeleiding van een ervaren motivatiecoach?

Life Coach

Life Coach, cpProfessionWithFuture

Leer feedback geven en ontvangen, begripvol luisteren, doelen en actieplannen opstellen.

Life Coach voor gevorderden

Life Coach voor gevorderden, cpProfessionWithFuture

Volg de thuisstudie Life Coach voor gevorderden en behaal al in enkele maanden jouw diploma!

Life Design Practitioner

Life Design Practitioner, leer alles over het herpakken van je levenspad

Mental Coach - Allround

Mental Coach - Allround, cpProfessionWithFuture

Uitgebreid kennis opdoen van de menselijke psyche? Online persoonlijke begeleiding?

Omgaan met genderdiversiteit

Omgaan met genderdiversiteit, cpProfessionWithFuture

Door online begeleiding van je persoonlijke docent, slaag je binnen mum van tijd!

availableVia

Geluk zit in meer dan enkel de kleine dingen. Een echte coach weet dat. Via slim en doelgericht advies helpt hij jou aan je geluk. Want dat is voor iedereen anders. De vraag naar zogenaamde happinesscoaches stijgt de laatste jaren enorm. Steeds meer mensen willen de tijd nemen om geluk te definiëren en ontdekken. Met een diploma van onze school toon je je klanten of toekomstige werkgever dat jij over diepgaande kennis beschikt en meteen klaar bent om professioneel te starten.

Ik probeerde al jaren te stoppen met roken en gezonder te leven. Ik heb alles geprobeerd. Maar de coaching van een student van jullie school, heeft mij er eindelijk doorgeholpen. Het leek plots allemaal zo simpel. Ik kreeg weer moed en perspectief. Ik ben zo blij dat er coaches bestaan en raad iedereen aan er langs te gaan. - employerSpeaks

Happinesscoach

We zien dat mensen, zeker jonge mensen, durven hun eigen geluk voorop te stellen. Ze zijn ambitieus en enthousiast en willen betere mensen worden. Ze willen roken vaarwel zeggen en een gezonde geest in een gezond lichaam. Ze gaan actief op zoek naar coaching en stellen hun geluk daarbij op de eerste plaats.

Geluk en gezondheid, hundredPercentOfTheTime

Mensen zijn al millennia op zoek naar het geheim achter geluk. Dankzij moderne wetenschap weten we dat vele factoren een invloed hebben: je voeding, je slaap en je relaties spelen allemaal een rol. En ook je werk, vriendengroep en je familie heeft een invloed. Een goede coach leidt je naar het pad dat voor jou het meeste geluk oplevert. Ongetwijfeld een boeiende job.

Ik werk nu al een aantal jaar als life coach en iedere dag lijkt mijn cursus nog relevant. Het vak is zo breed en je komt zo veel verschillende mensen tegen, dat iedere dag een beetje aanvoelt als een eerste schooldag. Ik zou dan ook iedereen deze cursus aanbevelen. - exStudentSpeaking

De mensen die bij ons afstuderen gaan vaak meteen zelfstandig aan de slag. En dat loont. Hun opleiding bereidt hen eigenlijk perfect voor op de arbeidsmarkt en geeft ze alle tools om ook vlot en vol zelfvertrouwen wetenschappelijk onderbouwd advies te geven.

• Bijna 99 procent van alle mensen die met coaching start is blij over de resultaten.
  • Geluk boost naast je gemoedstoestand ook je immuunsysteem.
  • Geluk is overdraagbaar. Gelukkige ouders hebben doorgaans gelukkigere kinderen.
  • Sociale media en technologie zijn een grote invloed op ons geluk.