Computervaardigheden/Kantoorsoftware

Kantoorsoftware

Bij elke kantoorjob krijg je te maken met meerdere computerprogramma's die je job makkelijker maken. Het is echter niet altijd evident om het programma al doende te leren gebruiken. Om alle functionaliteiten te kennen en kunnen gebruiken, kan je best een cursus volgen. In ons aanbod Kantoorsoftware vind je een aantal cursussen die alle geheimen van de meestgebruikte programma's uit de doeken doen. Zo kan jij meteen aan de slag in de kantoorjob van jouw dromen!

allCoursesWithinSubtheme Kantoorsoftware

Access Microsoft

Access Microsoft, ga aan de slag met overzichtelijke databases

Volg de up-to-date thuisstudie Access Microsoft en studeer op je eigen tempo.

Dreamweaver - Adobe

Dreamweaver - Adobe, cpProfessionWithFuture

Wil je lekker flexibel kunnen studeren, vanuit huis of onderweg?

Illustrator

Illustrator, cpProfessionWithFuture

Met deze thuisstudie kun je al binnen 3 tot 6 maanden jouw diploma op zak hebben!

InDesign

InDesign, cpProfessionWithFuture

Wil je lekker flexibel kunnen studeren, vanuit huis of onderweg?

Microsoft Excel

Microsoft Excel, cpProfessionWithFuture

Ga aan de slag met de thuisstudie Excel en behaal je diploma al binnen 3 maanden!

Microsoft Outlook

Microsoft Outlook, cpProfessionWithFuture

Volg de thuisstudie Microsoft Outlook en behaal al in enkele maanden jouw diploma!

Microsoft PowerPoint

Microsoft PowerPoint, cpProfessionWithFuture

Volg de cursus Microsoft PowerPoint en studeer waar en wanneer je wil.

Photoshop

Photoshop, cpProfessionWithFuture

Start vandaag met de thuisstudie Photoshop en maak werk van je passie!

SketchUp

SketchUp, cpProfessionWithFuture

Zet je creatieve en artistieke talent om in een carrière als 3D designer. Schrijf je nu in

Typevaardigheid

Typevaardigheid, cpProfessionWithFuture

Leer hoe je snel, efficiënt en blindelings typt. Schrijf je nu in!

beSureOfYourFuture

Deze cursussen zorgen ervoor dat je een stevige basiskennis van kantoorsoftware hebt. Dat is essentieel voor een hele hoop beroepen en enorm handig in het dagelijkse leven. Je kan je computervaardigheden verder uitbreiden of met je kennis aan de slag in een bedrijf.

Tegenwoordig is het cruciaal als je een goede job wilt vinden, dat je vlot met computers kan werken. Je hoeft ook geen professioneel te zijn natuurlijk. Een cursus Word of Excel kan al wonderen doen. - employerSpeaks

trendsCapitalized

Een nieuwkomer onder de programma's die vaak op kantoor gebruikt worden, zijn videocall-programma´s. Vooral Zoom is in korte tijd enorm populair geworden. Het is dan ook een snelle en gebruiksvriendelijke app. Ook wij gebruiken Zoom voor onze nieuwe Virtual Classes.

Kantoorsoftware, hundredPercentOfTheTime

Er komen voortdurend nieuwe apps en programma's uit die de taken op kantoor makkelijker, sneller en efficiënter maken. Ook de veelgebruikte programma´s zoals Word, Excel en Photoshop worden steeds beter. Het is dus essentieel voor elke medewerker op een kantoor om up-to-date te blijven met de nieuwste technologie die relevant is voor de job.

Omdat ik nooit had leren werken met computers, besloot ik twee jaar geleden dat het tijd was om me bij te scholen. Ik volgde de cursussen Outlook en Word. Zo leerde ik snel en efficiënt typen en kan ik perfect overweg met Word en Outlook. Dankzij die cursussen heb ik genoeg basiskennis om ook andere computerprogramma´s snel te leren gebruiken. - exStudentSpeaking

Robert de Bruijn

Opleidingsverantwoordelijke

Om de cursussen van het subthema Kantoorsoftware te volgen heb je geen voorkennis nodig. Iedereen kan eraan beginnen. Je hebt alleen genoeg motivatie, een cursus en een computer nodig!

niceToKnowHeader

• Microsoft Word bestaat al bijna 40 jaar! Het kwam uit in 1982, 3 jaar voor de verschijning van Microsoft Excel in 1985.
  • 90% van de professionele creatieve designers gebruik Adobe Photoshop.
  • Wist je dat je 24 items kan bewaren op het prikbord in Microsoft Word? Handig wanneer je meerdere tekstjes wilt kopiëren en plakken.

fCompareCourses

fCompareMax3Courses