Management & Bedrijfsvoering/Strategy (missie, visie en reputatie)

Strategy (missie, visie en reputatie)

Een sterke bedrijfsstrategie ligt aan de basis van een winstgevende onderneming en zorgt ervoor dat deze haar missie, visie en de daaruit afgeleide doelen realiseert. Met de cursussen in dit subthema maken wij jou wegwijs in elk relevant aspect dat hiermee verbonden is, van marketing- en communicatieplannen tot financieel beheer en boekhouden.

Samen zorgen we ervoor dat jij jezelf en je onderneming in no time doelgericht positioneert en onderscheidt op de arbeidsmarkt. Veel succes!


All courses in the subcategory Strategy (missie, visie en reputatie)

Strategy (missie, visie en reputatie)

Boekhouden - Basis

Boekhouden - Basis, a profession with a future!

Het diploma Boekhouden is een waardevolle versterking aan je cv

Available via

Strategy (missie, visie en reputatie)

Brand Management

Brand Management, a profession with a future!

Weten hoe je producten succesvol aan de man kan brengen? Volg de cursus Brand Management

Available via

Strategy (missie, visie en reputatie)

Change Management

Change Management, a profession with a future!

Wil jij leren omgaan met hindernissen, obstakels en herstructureringen binnen het bedrijf?

Available via

Strategy (missie, visie en reputatie)

Financieel Management

Financieel Management, a profession with a future!

Wil jij graag de verantwoordelijkheid dragen over de geldstromen van een bedrijf?

Available via

Strategy (missie, visie en reputatie)

Strategisch Management

Strategisch Management, a profession with a future!

Wil je lekker flexibel kunnen studeren, vanuit huis of onderweg?

Available via


Be sure of your future!

De kennis en vaardigheden die je in deze opleidingen aangeleerd krijgt vergroten jouw succes exponentieel. Je leert een succesvolle strategie ontwikkelen om nieuwe klanten te bereiken, de productiviteit in je bedrijf te doen stijgen en om aan succesvol management te doen. Je krijgt bovendien tal van tips&tricks die jou een meester in management maken. Met je diploma toon je aan dat jij over diepgaande kennis beschikt en meteen klaar bent om professioneel te starten. Het staat mooi op je CV en je kan er bovendien zelfstandig mee aan de slag. Zo vergroot jij je kansen op de arbeidsmarkt en slaag je er tegelijkertijd in om voor jezelf nieuwe kansen te creëren.

Een misvatting die vaak heerst is dat alleen grote bedrijven een strategie nodig hebben. Iedere onderneming doet er goed aan om structureel na te denken over nieuwe ontwikkelingen in de markt. Je aanbod daar tijdig op aanpassen is de boodschap! - Employer speaks

Strategy (missie, visie en reputatie)

Trends

Digitaal is het nieuwe normaal. De transformatie van afgelopen jaren heeft een enorme impact gehad op organisaties, groot en klein, in alle sectoren: van profit tot non-profit, cultuur en onderwijs tot de sociale sector. Consumenten en afnemers willen op een andere manier aangesproken en bediend worden.

Strategy (missie, visie en reputatie), 100% of the time

De aanhoudende digitalisering en globalisering van alle mogelijke processen moet volledig doorgedrongen zijn in je strategie. Apps, online marketing en sociale media zijn uiterst belangrijk als jij een succesvolle business wilt runnen. Wees dus zeker bereid om bij te leren en up-to-date te blijven met nieuwe innovaties en ontwikkelingen.

Strategie is ontzettend belangrijk. Het bezig zijn met succesvolle strategie is daarom niet een activiteit waar in een verloren uurtje tijd aan besteed moet worden, maar een kerntaak en belangrijke levensader voor iedere ambitieuze onderneming. Exact om die reden school ik mezelf regelmatig bij en kom ik tot nieuwe inzichten. - Ex-student speaking

Robert de Bruijn
Robert de Bruijn

Opleidingsverantwoordelijke

Opleidingen uit dit subthema zijn zeer interessant voor ondernemers, zaakvoerders van KMO’s en eenmanszakenen of professionals actief in marketingcommunicatie. De beste docenten voorzien je van alle nodige theorie en praktijk zodat jij meteen aan de slag kunt. Je krijgt ook heel wat skills die in je dagelijks leven een meerwaarde zijn: je leert het verschil tussen hard selling en soft selling en ontdekt hoe je het best mensen overtuigt. Klaar om te starten?

Nice to know

  • In de komende 10 jaar zal ongeveer 50% van de bedrijven die momenteel op de Fortune 500-lijst staan, worden vervangen.
  • 93% van de bedrijfsleiders is van mening dat organische groei met behulp van innovatie zal bijdragen aan een grotere omzetgroei.
  • In 2020 waren teamleader-gebruikers goed voor een totale omzet van maar liefst 4.5 miljard euro.
  • 90 procent van het teamsucces ligt al op voorhand vast.